Nie ma co się oszukiwać, zdjęcia produktów są kluczem do sukcesu w sprzedaży internetowej. To od ich jakości zależy, czy dany towar będzie się sprzedawał, czy też nie. Zdjęcie jest pewnego rodzaju zachętą. Większość potencjalnych klientów nie czyta opisów produktów, zazwyczaj skupiają się oni wyłącznie na fotografiach. Jeżeli umieszczone przez nas zdjęcie będzie nieciekawe, istnieje duże prawdopodobieństwo, że nikt od nas niczego nie kupi. A to może się źle skończyć. Jak zatem wykonywać zdjęcia produktowe, żeby spełniały swoje zadanie?

Źródło: https://www.wroclovedesign.pl/w-jaki-sposob-wykonywac-zdjecia-produktow/

Zdjęcia produktów lepiej wykonać samodzielnie, czy może zlecić to profesjonaliście?

Jeżeli mamy w planach otwarcie sklepu internetowego, czeka nas sesja fotograficzna, podczas której zostanie sfotografowany każdy przedmiot, który zamierzamy sprzedać. Bardzo ważne jest, żeby do takiej sesji się odpowiednio przygotować. Pojawia się również wtedy dylemat, czy takie zdjęcia lepiej jest wykonać samodzielnie, czy może zatrudnić do tego profesjonalnego fotografa. Zazwyczaj jest tak, że mało kogo stać na początku na zorganizowanie dużej sesji zdjęciowej, w profesjonalnym studiu i wykonanej profesjonalnym sprzętem. Najczęściej pierwsze fotografie powstają przy pomocy własnego sprzętu. Może być to telefon lub aparat. Dopiero z czasem, gdy biznes zacznie już w miarę dobrze funkcjonować, decydują się na skorzystanie z usług profesjonalisty. Jednak należy wiedzieć, że wiąże się to z dość sporym kosztem.

W jaki sposób obrabiać fotografie produktów?

Przeprowadzenie sesji zdjęciowej produktów to dopiero początek drogi. Efekt końcowy zostanie osiągnięty dopiero podczas obrabiania zdjęć w specjalnym programie. Najczęściej jest to Photoshop, jednak jest to program płatny, dlatego jeżeli nie chcemy robić sobie dodatkowych kosztów, warto skorzystać z programów, które są darmowe. W trakcie obróbki zdjęć, przede wszystkim należy wziąć pod uwagę kolory oraz cienie. Bardzo ważne jest też odpowiednio ustawione światło, dzięki niemu produkt, który chcemy sprzedać będzie się prezentował znacznie lepiej.

Następnym etapem jest porównanie kolorów, które są widoczne na zdjęciach z tymi, które dany produkt posiada w rzeczywistości. Powinny być one podobne do siebie, zdjęcie nie może przekłamywać. Podczas pracy nad barwami, należy być ostrożnym ponieważ łatwo jest przesadzić.

Zobacz też: http://www.fajnaoferta.pl/korzysci-wynikaja-rysowania/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here